Seaching Seaching & Seaching

Custom Search

Feel free to search for anythings! Just enter whatever word.

Google
 

Wellcum! Wellcum!

To all my dear readers if u find this site too 'horny' then please poke into My Other Site where I am more 'normal!!! Feel free to poke into any link within the post as it normally led to more 'interesting' post! Rest assure it is mostly not paid post! No ads for a 'horny' blogger!!!!

Tuesday, January 01, 2008

Last Year Last ‘Activities’ & 2008 With A Bang!!!

Fuel will increase by Rm0.40 per liter on the first of 2008!!!My friend message me! KNNCCB ( He! He! First time I use this phase! I think it meant fcuk ur mother smelly poosie!!! )!!! Dam! I quickly go to the shell station to refuel both my ‘mistress’ ( Mitsubishi Pajero 2.8 & Nissan Sentra 1.6 ) the Pajero take in 50 liters while the Nissan take in 32 liters, total 82 liters! It will mean a saving of Rm32.80!!! The shell station is full! Have to wait for a while to refuel my two ‘mistress’!!!

Luckily it is only a false alarm! But it will increase for sure this year! Most likely after general erection! Base on this it meant I will have to tighten my belt even more ( some more ‘activities’ or expenses have to be forgo )!

Finally my last activity for 2007 is…………..POKEING!!!! Pokeing started at 11.30pm & ended at 12.20am with gf!!! Yes I poke from 2007 to 2008!!! Actually I have planned to cum at 12.00 midnight but my timing is off! It could be the letting off of firecracker by neighbors! He! He! The sight of gf face being light up by the flashes of firecracker looks very stimulating!

So I started 2008 with a BANG!!! He! He! By banging gf!!! Well Pokeing is my 2008 first activity! So what is ur first 2008 activity??

Happy New Year!

23 comments:

Netster said...

calling my friend in cyberjaya (I have not call for the whole year) to fix my wireless router! start talking from 12am to 1am!

why you so love POKING? hahahaha not boring meh?

Fahriee said...

Wahahaha..damn funny, man. Start 2008 with a bang by banging GF..

Whoah, respect! Poke GF for "one year"..LOL! Me? I wanted to go clubbing last night, but friends don't want to go so I ended up watching late night movie instead. Talk about spending New Year's Eve..^^

Hor ny Ang Moh said...

Hi netster! Pokeing is one of the essential of life! If u can poke it meant u r ok! Pokeing cannot be boring wan! Unless something is wrong with me!!

Hi fahriee! Wah watch movie alone arrr?? Movie good??

SilverIsle said...

LOLz. What a way to welcome 2008. Yea, it's really too bad your timing didn't follow the countdown well. LOLz.

Fahriee said...

Haha..no lah..with friends of course..very nice, that movie got pokeing too. xD

Super Gentleman said...

lol... keont bliv u actually took rojaks punya advice... hahhahaz... i strted mine by standing under d rain at a local club... it was raining too heavily n i was wet until my 'bro' oso shiver... LoL

Hor ny Ang Moh said...

Hi Silverisle! He! He! Very hard to do the timing!!!

Hi Fahriee! Ah! So got pokeing!! That is a good started for 2008!

Hi Super Gentleman! Wellcum! He! He! Actually this is my plan! What r u doing outside the pob??? U should be inside pokeing away!!!

Cocka Doodle said...

Happy New Year, horny angmoh!

By the way, why city folks like you need a pajero. Thats a fuel guzzler, and besides how often do you go offroad?

AceOne118 said...

No wonder I saw a lot of cars queuing at the gas station. I thought 1st day of 2008 got free petrol tim.

PEARLY said...

hi dear
Happy new year to you wishing you all the best la . hope the petrol wouldn't go up to 40cent :P

Super Gentleman said...

inside pub full like crazy mahh... so d most i can do is hide under d shades nia lohh... hahahz... i oso hope i can poke around ahh bt no luck... LoL...

WoMbOk™♂ said...

Happy new year Horny!

Lol! Nice Post as usual.

Iwan Sanchez said...

horny!

happy new yr!!

40 mins of pokeing?!!
haahha

got use safety bag?

have a nice day!

Sharon said...

LOL good way to end and start a new year with poking!! LOL

lankapo said...

well, I just sit and watch TV with my wife and daughter hehe

while surfing the internet :)

L'abeille said...

Wei wei wei...Happy New Year!

Aiyor... you just read what I did at 12mid night. Cried buckets watching that emotional show..haha

Daniel said...

hahaha... this yr didn't do much starting 2008. May b can start 2009 like u did.. hahahahaha

Hor ny Ang Moh said...

Hi Cocka! Over here road are terrible! Beside once a year flooding! Pajero big mah! Can bring the whole family mah! It is a desiel so fuel consumption is about the same as my nissan!

Hi Ace1!! This is boleh land where got free petrol!!!

Hi Pearly! Tq for ur wishes! Fuel will go up wan! Cumfirm wan!

Hi super gentlemen! He! He! Try other night! Then post up ur entry! BTW how cum cannot acess ur site wan arrr???

Hi Wombok! Tq tq for ur comment!

Hi Iwan! He! He! New year mah! Where got use 'safety bag'! If use pokeing whole night also cannot cum wan!!! Beside gf 'nen nen' indicated it is safe to poke now!

Hi Sharon! He! He! How about u???

Hi Lankapo! Wah! U can do two things at once arrr??? One eye on TV another eye on internet???

Hi L'abeille!! He! He! That is why don't watch sad movie lah! Should watch 'nice' movie! Good for ur body!!!

Hi Daniel! Yes! U do this next year! 9 months later ur have a bigger family!!!

Jeremy said...

Hahahaha Respect..!!

I too love poking.. But on New Year's Eve, i'm working like S**T at the office..Damn..!!

Hey, talk about Bang, Don't you love Gang Bang? Muahahahaha... :)

Happy Belated New Year, My friend..

choongkeat said...

Happy NEW YEAR!!! Better late than never rite~@@!! haha... good for you, poking from last year till this year~!
Wish you can poke all year long~!!

Jian said...

hahaha banging from 07 to 08 really funny XD hahaha

how about "self satisfy" from 07 to 08 XD

koff koff :P

PurpLe~MuShRooM said...

Wakakakaka!!! I laugh non stop reading your sentence you poke your gf from 2007-2008. Hahahaha.... what a way for countdown! Hilarious!

Hor ny Ang Moh said...

Hi Jeremy! Bad luck luck have to work! Year end closing?? Gang bang??? He! He! No try before! How about u??

Hi Choogkeat!Tq tq for ur wishes!!

Hi Jian! He! He! U DIY or what the Cantonese say TLF from 2007 to 2008 arrr??? Hand painful or not???

Hi Purple mushroom! Long time no see!!! He! He! U didn't ask ur hubby to do that to u meh???